Редактиране на „Приключение с меч и магия“

Направо към: навигация, търсене

Внимание: Не сте влезли в системата. Ако направите редакция IP-адресът Ви ще бъде публично видим. Ако влезете или си създадете акаунт, редакциите Ви ще бъдат свързани с потребителското Ви име, заедно с други преимущества.

Редакцията може да бъде върната. Прегледайте долното сравнение и се уверете, че наистина искате да го направите. След това съхранете страницата, за да извършите връщането.
Текуща версия Вашият текст
Ред 1: Ред 1:
 
'''„Приключение с меч и магия“''' е втората българска настолна ролева игра, издадена на хартия. Обикновено се отъждествява със своята система, [[Аксиом16]] (или „Аксиом 16“ - дори и самите автори не се придържат към един начин на изписване), и често бива наричана само '''Аксиом'''.
 
'''„Приключение с меч и магия“''' е втората българска настолна ролева игра, издадена на хартия. Обикновено се отъждествява със своята система, [[Аксиом16]] (или „Аксиом 16“ - дори и самите автори не се придържат към един начин на изписване), и често бива наричана само '''Аксиом'''.
  
Ранна версия на правилата започва да излиза в приложение към [[Списание Фентъзи Фактор|списание „Фентъзи Фактор“]]. В първоначалната си форма играта напомня на усложнена „игра със зарчета и пионки“, като със всяко следващо излязло приложение правилата се усложняват и допълват, приближавайки се стъпка по стъпка до същинска ролева игра. Това е направено преднамерено с цел постепенното въвеждане на читателите в ролевите игри, тъй като обикновено това понятие трудно бива смелено наведнъж.
+
Ранна версия на правилата започва да излиза в приложение към [[Списание Фентъзи Фактор|списание „Фентъзи Фактор“]]. В първоначалната си форма играта напомня на усложнена "игра със зарчета и пионки", като със всяко следващо излязло приложение правилата се усложняват и допълват, приближавайки се стъпка по стъпка до същинска ролева игра. Това е направено преднамерено с цел постепенното въвеждане на читателите в ролевите игри, тъй като обикновено това понятие трудно бива смелено наведнъж.
  
 
В последствие правилата на системата Аксиом16 са преработени, а континентът [[Магландиум]] в света [[Титания]] - основно описан, за да се стигне до издаването на „Приключение с меч и магия“ през 2005 година от [[Издателска къща Фентъзи Фактор|ИК „Фентъзи Фактор“]] и [[Издателска къща Квазар|ИК „Квазар“]].
 
В последствие правилата на системата Аксиом16 са преработени, а континентът [[Магландиум]] в света [[Титания]] - основно описан, за да се стигне до издаването на „Приключение с меч и магия“ през 2005 година от [[Издателска къща Фентъзи Фактор|ИК „Фентъзи Фактор“]] и [[Издателска къща Квазар|ИК „Квазар“]].
  
 
== Вижте също ==
 
== Вижте също ==
* [[Списание Фентъзи Фактор|списание „Фентъзи Фактор“]]
+
* [[Списание Фентъзи Фактор]]
 
* [[Замъкът на престола (Издателска къща Фентъзи Фактор, 2006)]] - сборник разкази в света на играта, който съдържа и описания на някои от героите в тях според системата Аксиом16
 
* [[Замъкът на престола (Издателска къща Фентъзи Фактор, 2006)]] - сборник разкази в света на играта, който съдържа и описания на някои от героите в тях според системата Аксиом16

Моля, обърнете внимание на това, че всички приноси към БГ-Фантастика се публикуват при условията на Лиценз за свободна документация на GNU 1.3 или по-нов (за подробности вижте БГ-Фантастика:Авторски права). Ако не сте съгласни вашата писмена работа да бъде променяна и разпространявана без ограничения, не я публикувайте.

Също потвърждавате, че вие сте написали материала или сте използвали свободни ресурсиобществено достояние или друг свободен източник. Ако сте ползвали чужди материали, за които имате разрешение, непременно посочете източника.

Не публикувайте произведения с авторски права без разрешение!
Отказ | Помощ за редактиране (отваря се в нов прозорец)