Редактиране на „Хелиана Стоичкова“
Внимание: Не сте влезли в системата. Ако направите редакция IP-адресът Ви ще бъде публично видим. Ако влезете или си създадете акаунт, редакциите Ви ще бъдат свързани с потребителското Ви име, заедно с други преимущества.
Редакцията може да бъде върната. Прегледайте долното сравнение и се уверете, че наистина искате да го направите. След това съхранете страницата, за да извършите връщането.
Текуща версия | Вашият текст | ||
Ред 34: | Ред 34: | ||
Този сборник представя нова поредица от наративи, които имат връзка с други сюжетни линии. В него се появява поредицата от разкази организирани около "Антигравитон" и поредица от разкази обвързана с наратива "Екзистенц Макс". Голяма част от разказите имат дистопичен характер или водят сюжетите в посока на абсурдност. Отново е използвана постановка на теза-антитеза, която представя по амбивалентен начин противоположни позиции. В този сборник са разказите "Добре информиран" и "Всичко е нормално", които представят света през призмата на едно ново потенциално бъдеще. | Този сборник представя нова поредица от наративи, които имат връзка с други сюжетни линии. В него се появява поредицата от разкази организирани около "Антигравитон" и поредица от разкази обвързана с наратива "Екзистенц Макс". Голяма част от разказите имат дистопичен характер или водят сюжетите в посока на абсурдност. Отново е използвана постановка на теза-антитеза, която представя по амбивалентен начин противоположни позиции. В този сборник са разказите "Добре информиран" и "Всичко е нормално", които представят света през призмата на едно ново потенциално бъдеще. | ||
− | + | Постоянната игра със сюжетна обвързаност прави тези сборници в някаква степен поредица от последователно организирани наративи. На пръв поглед нямащи нищо общо помежду си, но в дълбочина представящи определен набор от споделени теми. Това се дължи на постоянните препратки към въведени в предишни истории сюжетности и тяхното представяне в нови конструкти. | |
− | |||
− | |||