Брой 7 - БЪДЕЩЕ И ВЪОБРАЖЕНИЕ

От БГ-Фантастика
Версия от 21:32, 3 юли 2020 на Атанас Славов (беседа | приноси) (Съдържание:)
(разл) ← По-стара версия | Текуща версия (разл) | По-нова версия → (разл)
Направо към: навигация, търсене

Съдържание:

Брой 7. БЪДЕЩЕ И ВЪОБРАЖЕНИЕ: - 01 January 2014

II. ПИРОН НА БРОЯ

III. БЪДЕЩЕ И ВЪОБРАЖЕНИЕ: ФИЛОСОФСКИ ИНТЕРПРЕТАЦИИ

IV. КУЛТУРНА ИСТОРИЯ НА БЪДЕЩЕТО И ВЪОБРАЖЕНИЕТО

IX. ДОКТОРАНТСКИ СЕМИНАР

V. РОЛЯТА НА ИЗКУСТВАТА: БЪДЕЩЕТО НА ВЪОБРАЖЕНИЕТО / ВЪОБРАЖЕНИЕ ЗА БЪДЕЩЕТО?

VI. ТЕХНОЛОГИИ / МЕДИИ – БЪДЕЩЕ И ВЪОБРАЖЕНИЕ

VII. БЪДЕЩЕТО И ВЪОБРАЖЕНИЕТО ДНЕС

VIII. ГОСТУВАТ НИ


ВЧЕРА И УТРЕ В ДНЕС: КУЛТУРНОТО НАСЛЕДСТВО И КУЛТУРНАТА ПАМЕТ В ДИГИТАЛНИ ИЗМЕРЕНИЯ - от Асен Канев

КРИТИКА И РЕАКТИВЕН КАПИТАЛИЗЪМ - от Димитър Вацов

ТЕХНОЛОГИЧНОТО ВЪОБРАЖЕНИЕ И ПРОЕКТЪТ НА МОДЕРНОСТТА - от Васил Видински

ЧОВЕШКИТЕ ПРАВА – СПОМЕНИ В БЪДЕЩЕТО - от Стилиян Йотов

IN SEARCH OF THE POSTCAPITALIST SELF - от Marion von Osten

ТРИ ФАЗИ НА ФУТУРИЗМА: (АНТИ)УТОПИЧНОТО ВЪОБРАЖЕНИЕ ДНЕС - от Еньо Стоянов

ФАНТАЗИЯ НА ЕДРО: АПРОПРИИРАНЕТО НА ВЪОБРАЖЕНИЕТО ОТ ПАЗАРА (“ФЕНТЪЗИ” ЖАНРА В ЛИТЕРАТУРАТА И КОМПЮТЪРНО-ОПОСРЕДСТВАНИТЕ ИГРОВИ ФОРМИ) - от Асен Канев

КИНОФАНТАСТИКАТА ДНЕС - от Галина Георгиева

ВЪОБРАЖЕНИЕТО КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ДИСТАНЦИЯ В СЪВРЕМЕННИЯ ТЕАТЪР: КАК Е ВЪЗМОЖНА КРИТИЧЕСКАТА ПЕРСПЕКТИВА? - от Виолета Дечева

ПАМЕТ И ВЪОБРАЖЕНИЕ В НЕМСКИЯ КОНТРАМЕМОРИАЛЕН ПРОЕКТ - от Моника Вакарелова

ЗАМЪКЪТ В ГРАДА: РЕАЛНОСТ, ВЪОБРАЖЕНИЕ, КУЛТУРА - от Стела Ташева

АРХИТЕКТУРАТА КАТО СИМУЛАНТ В ХАЛЮЦИНАЦИИТЕ НА СЪВРЕМЕННИТЕ ГРАДСКИ СИМУЛАКРУМИ - от Мария Диамандиева

СКАНДАЛЪТ НА УТОПИЯТА - от Александър Кьосев

ВЪОБРАЖАЕМОТО И ИЗТОКА (ОБРАЗНОТО МИСЛЕНЕ В ДЖУАНДЗЪ) - от Десислава Дамянова

ВЪОБРАЖЕНИЕ И ДЕЗОРГАНИЗАЦИЯ. ЗА ЕДНА ФИЛОСОФСКА ФАНТАСТИКА - от Боян Манчев

Exhausted Imagination? - от Дарин Тенев