Разлика между версии на „Сбъдващия мечти (Издателство Гаяна, 2016)“

От БГ-Фантастика
Направо към: навигация, търсене
м (оформяне)
Ред 46: Ред 46:
 
== Съдържание ==
 
== Съдържание ==
  
[[Предговор от Бранимир Събев]]
+
* [[Предговор от Бранимир Събев]]
 
 
[[Гостоприемник]]
 
 
 
[[Там, където тревата е черна]]
 
 
 
[[Сбъдващия мечти]]
 
 
 
[[Писмо (разказ, Лазаровски)|Писмо]]
 
 
 
[[КОЛизия]]
 
 
 
[[Светлина в края на тунела]]
 
 
 
[[Барбароса 2012]]
 
 
 
[[Племенникът]]
 
 
 
[[Разказът на портиера]]
 
 
 
[[Цената на кукловодите]]
 
 
 
[[Краят на света]]
 
 
 
[[Езерото]]
 
 
 
[[Кръвта на Кхтулу]]
 
  
 +
* „[[Гостоприемник]]“
 +
* „[[Там, където тревата е черна]]“
 +
* „[[Сбъдващия мечти]]“
 +
* „[[Писмо (Адриан Лазаровски)|Писмо]]“
 +
* „[[КОЛизия]]“
 +
* „[[Светлина в края на тунела]]“
 +
* „[[Барбароса 2012]]“
 +
* „[[Племенникът]]“
 +
* „[[Разказът на портиера]]“
 +
* „[[Цената на кукловодите]]“
 +
* „[[Краят на света]]“
 +
* „[[Езерото]]“
 +
* „[[Кръвта на Кхтулу]]“
  
 
== На задната корица ==
 
== На задната корица ==

Версия от 14:09, 29 октомври 2018

Сбъдващия мечти
сборник — хорър
автор: Адриан Лазаровски
Adrian-cover.jpg

Издателски данни:
Издадено в: България
Език: български
Кога: ноември 2016 г.
Издателство: Гаяна
Формат: 13х20
Страници: 226
ISBN: 9786197354

Поредица:
Име: Колекция Дракус
(номер 16)


Сборникът с хорър разкази „Сбъдващия мечти“ е на писателя Адриан Лазаровски, издаден от издателство Гаяна в Колекция Дракус под № 16.


Съдържание

На задната корица

Снимка на автора и текст:

Сковано в желязната прегръдка на леда, покрил повърхността му като мръснобял саван, то спи в безумен унес, сънувайки такива неща, каквито никой смъртен никога не е съзирал и в най-фантастичните си видения. Безжизнените му дълбини са осеяни с всевъзможни отпадъци, които са забили своите ръждясали, изкривени крайници в каменистото му дъно. То спи и от време на време нещо в недрата му леко трепва, моментен проблясък на неземен цвят, който угасва след миг, сякаш разтваряйки се в застоялите води. То спи, а църквичките на възвишенията в двата му края се извисяват над повърхността му като часовои, които, макар и да изглеждат инертни, всъщност зорко бдят да не би онова от дълбините да не се пробуди.

„Езерото“