Разлика между версии на „Йо-хо-хо“

От БГ-Фантастика
Направо към: навигация, търсене
(Герои, места и термини)
(Създатели)
Ред 30: Ред 30:
  
 
<!--== Създаване ==-->
 
<!--== Създаване ==-->
== Създатели ==
+
Dag naibbt good stuff you whippersnappers!
 
 
=== Екип ===
 
 
 
* Студия - неизвестни
 
* Сценарист - [[Валери Петров]]
 
* Режисьор - [[Зако Хеския]]
 
* Продуцент - неизвестен
 
* Оператор - [[Стефан Трифонов]]
 
* Композитор - [[Кирил Дончев]]
 
 
 
=== Актьори ===
 
 
 
* [[Кирил Варийски]] - [[Актьора/Черния пират]]
 
* [[Виктор Чучков]] - [[Леонид]]
 
* [[Илия Пенев]] - [[Губернатора]]
 
* [[Анани Анев]] - [[Гого/Седящия бик]]
 
 
 
That's 2 clveer by half and 2x2 clever 4 me. Thanks!
 
  
 
== Сюжет ==
 
== Сюжет ==

Версия от 10:44, 8 декември 2011

Йо-хо-хо
фантастичен филм
Създаден през: 1981 г.
Създаден в: България

Сценарист: Валери Петров
Режисьор: Зако Хеския
Оператор: Стефан Трифонов
Композитор: Кирил Дончев
Актьори: Кирил Варийски, Виктор Чучков, Илия Пенев, Анани Анев, Соня Дюлгерова, Кирил Кавадарков

„Йо-хо-хо“ e български филм, създаден през 1981 г.

Описание

Тази секция е мъниче. Можете да помогнете на БГ-Фантастика, като я разширите.

Dag naibbt good stuff you whippersnappers!

Сюжет

 

Внимание: Материалът по-долу разкрива сюжета на произведението!

 

Отделение по травматология в болница. Тук започва приятелството между актьора — млад мъж, със счупен гръбначен стълб и Леонид — 10-годишно момче със счупена ръка. Детето намира актьора в момент на тежка душевна криза, на прага на отчаянието. Актьорът решава да привлече Леонид, за да може чрез него да си достави отрова и да се самоубие. Така започва да разказва своя фантастичен разказ за Черния пират... Това е последната му роля, макар „и на ужким”. Но постепенно той истински се вживява в своите измислици, в които включва и останалите пациенти от отделението. За това му помага и Леонид, към когото без да иска се привързва. А от своя страна момчето му се посвещава искрено, така както само децата умеят... Накрая Леонид избавя актьора от отчаянието и му връща надеждата, че дори и неподвижен, има смисъл да живее.

 

Внимание: Край на разкриващата сюжета част.

 

Surpeior thinking demonstrated above. Thanks!