Разлика между версии на „Изложба на Пламен Семков“
От БГ-Фантастика
м (Форматиране и подреждане) |
|||
(Не е показана една междинна версия от друг потребител) | |||
Ред 1: | Ред 1: | ||
[[Картинка:Isl_semkov.jpg|рамка|дясно|Три графики на Пламен Семков]] | [[Картинка:Isl_semkov.jpg|рамка|дясно|Три графики на Пламен Семков]] | ||
− | Графикът Пламен Семков прави тази първа своя самостоятелна изложба в изложбената зала на Градски младежки дом | + | Графикът [[Пламен Семков]] прави тази първа своя самостоятелна изложба в изложбената зала на Градски младежки дом „Лиляна Димитрова“ през м. май [[1986 г.]] Това са над 40 големи графики със сложни сюрреалистични сюжети в духа на социалната гротеска. Централни теми са абсурдите на човешката глупост и нелепостите на социалното устройство. Изпълнени са в рядката (поради своята трудоемкост) техника на графичния поантилизъм - милиони черни точици нанесени с рапидограф, чието сгъстяване и разреждане формира образите. |
− | Поражда се аналогията за съвремена парафраза на | + | Поражда се аналогията за съвремена парафраза на „Капричиите“ от Гоя. |
− | [[Категория: Изложби | + | [[Категория:Изложби]] |
− |
Текуща версия към 07:38, 7 юли 2011
Графикът Пламен Семков прави тази първа своя самостоятелна изложба в изложбената зала на Градски младежки дом „Лиляна Димитрова“ през м. май 1986 г. Това са над 40 големи графики със сложни сюрреалистични сюжети в духа на социалната гротеска. Централни теми са абсурдите на човешката глупост и нелепостите на социалното устройство. Изпълнени са в рядката (поради своята трудоемкост) техника на графичния поантилизъм - милиони черни точици нанесени с рапидограф, чието сгъстяване и разреждане формира образите.
Поражда се аналогията за съвремена парафраза на „Капричиите“ от Гоя.