Разлика между версии на „Сбъдващия мечти (Издателство Гаяна, 2016)“
м (оформяне) |
|||
(Не е показана една междинна версия от друг потребител) | |||
Ред 42: | Ред 42: | ||
Сборникът с хорър разкази '''„Сбъдващия мечти“''' е на писателя [[Адриан Лазаровски]], издаден от издателство Гаяна в Колекция Дракус под № 16. | Сборникът с хорър разкази '''„Сбъдващия мечти“''' е на писателя [[Адриан Лазаровски]], издаден от издателство Гаяна в Колекция Дракус под № 16. | ||
− | |||
== Съдържание == | == Съдържание == | ||
Ред 69: | Ред 68: | ||
„Езерото“ | „Езерото“ | ||
+ | |||
+ | [[Категория: Издания - Издателство Гаяна]] |
Текуща версия към 23:51, 29 октомври 2018
Сбъдващия мечти | |
сборник — хорър | |
автор: | Адриан Лазаровски |
Издателски данни: | |
Издадено в: | България |
Език: | български |
Кога: | ноември 2016 г. |
Издателство: | Гаяна |
Формат: | 13х20 |
Страници: | 226 |
ISBN: | 9786197354 |
Поредица: | |
Име: | Колекция Дракус (номер 16) |
Сборникът с хорър разкази „Сбъдващия мечти“ е на писателя Адриан Лазаровски, издаден от издателство Гаяна в Колекция Дракус под № 16.
Съдържание[редактиране]
- „Гостоприемник“
- „Там, където тревата е черна“
- „Сбъдващия мечти“
- „Писмо“
- „КОЛизия“
- „Светлина в края на тунела“
- „Барбароса 2012“
- „Племенникът“
- „Разказът на портиера“
- „Цената на кукловодите“
- „Краят на света“
- „Езерото“
- „Кръвта на Кхтулу“
На задната корица[редактиране]
Снимка на автора и текст:
Сковано в желязната прегръдка на леда, покрил повърхността му като мръснобял саван, то спи в безумен унес, сънувайки такива неща, каквито никой смъртен никога не е съзирал и в най-фантастичните си видения. Безжизнените му дълбини са осеяни с всевъзможни отпадъци, които са забили своите ръждясали, изкривени крайници в каменистото му дъно. То спи и от време на време нещо в недрата му леко трепва, моментен проблясък на неземен цвят, който угасва след миг, сякаш разтваряйки се в застоялите води. То спи, а църквичките на възвишенията в двата му края се извисяват над повърхността му като часовои, които, макар и да изглеждат инертни, всъщност зорко бдят да не би онова от дълбините да не се пробуди.
„Езерото“