Разлика между версии на „Отвътре“
(→Публикация:) |
|||
Ред 16: | Ред 16: | ||
}} | }} | ||
− | + | '''„Отвътре“''' е роман от писателя [[Радослав Парушев]]. | |
Романът представлява гротесков портрет на шоу-бизнеса в България, а и на целия политически живот в страната, където Бин Ладен е жив и здрав, и работи като зъболекар. | Романът представлява гротесков портрет на шоу-бизнеса в България, а и на целия политически живот в страната, където Бин Ладен е жив и здрав, и работи като зъболекар. | ||
− | Тази книга може да бъде осъвременена версия на | + | Тази книга може да бъде осъвременена версия на „Процесът” на Кафка, в която на прицел не е само бездушната бюрократична машина, а изобщо цялата действителност навън, която като добре смазан механизъм се храни с труда на милиони, подхвърляйки им трошички, подменя регулярно фасадата си, за да пропагандира промяна, паразитира върху чувства като патриотизъм, честност и доброта, купува или смазва всяка наченка на несъгласие… и през цялото време се вайка, че почти нищо не е останало за крадене в тая държава – за което виновни са, разбира се, винаги другите. |
+ | == Публикации == | ||
− | + | * [[2014 г.]] - „[[Отвътре (Издателство Сиела, 2014)|Отвътре]]“ - [[Издателство Сиела|издателство „Сиела“]] | |
− | |||
− | |||
− | * [[2014 г.]] - „[[Отвътре (Издателство Сиела, 2014)|Отвътре]]“ - [[Издателство Сиела]] |
Версия от 19:44, 28 октомври 2018
Отвътре | |
Автор(и): | Радослав Парушев |
---|---|
Първо издание: | 2014 г. |
Жанр(ове): | сатирична фантастика, гротеска |
Изкуство: | литература |
Вид: | роман |
„Отвътре“ е роман от писателя Радослав Парушев.
Романът представлява гротесков портрет на шоу-бизнеса в България, а и на целия политически живот в страната, където Бин Ладен е жив и здрав, и работи като зъболекар.
Тази книга може да бъде осъвременена версия на „Процесът” на Кафка, в която на прицел не е само бездушната бюрократична машина, а изобщо цялата действителност навън, която като добре смазан механизъм се храни с труда на милиони, подхвърляйки им трошички, подменя регулярно фасадата си, за да пропагандира промяна, паразитира върху чувства като патриотизъм, честност и доброта, купува или смазва всяка наченка на несъгласие… и през цялото време се вайка, че почти нищо не е останало за крадене в тая държава – за което виновни са, разбира се, винаги другите.