Редактиране на „Двадесет и пет килограма съпричастност“
Внимание: Не сте влезли в системата. Ако направите редакция IP-адресът Ви ще бъде публично видим. Ако влезете или си създадете акаунт, редакциите Ви ще бъдат свързани с потребителското Ви име, заедно с други преимущества.
Редакцията може да бъде върната. Прегледайте долното сравнение и се уверете, че наистина искате да го направите. След това съхранете страницата, за да извършите връщането.
Текуща версия | Вашият текст | ||
Ред 27: | Ред 27: | ||
Всеобщото наблюдение и тоталният електронен контрол чрез видеокамери, летящи дронове, импланти и подробни електронни досиета, в които се отразява всяко действие и информация за субекта - е основна черта на обществото и инструмент на властта, а обичайната работа, която работниците са задължени да извършват, извън задължителните сеанси за приемане на болка и страдание, целенасочено не се роботизира, за да служи като средство за укрепване на дисциплината сред населението. Същевременно, в разказа се включва идеята на автора за „матрицата“, в която се записва директно (през измерения и вселени) всеки миг от човешкия живот - така че дори когато човекът вече е стар, болен и безпаметен, при неговото преминаване през „портала“ - Отвъд, той се оказва в пълния си блясък - съвкупност от всичко това, което е представлявал и натрупвал през целия си живот - един комплексен пълен образ. А „Отвъд“ не е само абстрактно понятие. | Всеобщото наблюдение и тоталният електронен контрол чрез видеокамери, летящи дронове, импланти и подробни електронни досиета, в които се отразява всяко действие и информация за субекта - е основна черта на обществото и инструмент на властта, а обичайната работа, която работниците са задължени да извършват, извън задължителните сеанси за приемане на болка и страдание, целенасочено не се роботизира, за да служи като средство за укрепване на дисциплината сред населението. Същевременно, в разказа се включва идеята на автора за „матрицата“, в която се записва директно (през измерения и вселени) всеки миг от човешкия живот - така че дори когато човекът вече е стар, болен и безпаметен, при неговото преминаване през „портала“ - Отвъд, той се оказва в пълния си блясък - съвкупност от всичко това, което е представлявал и натрупвал през целия си живот - един комплексен пълен образ. А „Отвъд“ не е само абстрактно понятие. | ||
− | |||
− | * [[2018 г.]] - В антологията ''„[[Фантастивал в Европолис (Издателство Дружество | + | |
+ | == Публикация: == | ||
+ | |||
+ | |||
+ | * [[2018 г.]] - В антологията ''„[[Фантастивал в Европолис (Издателство Дружество но българските фантасти „Тера Фантазия“, 2018)|Фантастивал в Европолис]]“'' |