Разлика между версии на „Изложба на Пламен Семков“

От БГ-Фантастика
Направо към: навигация, търсене
м (дребни)
Ред 1: Ред 1:
 
[[Картинка:Isl_semkov.jpg|рамка|дясно|Три графики на Пламен Семков]]
 
[[Картинка:Isl_semkov.jpg|рамка|дясно|Три графики на Пламен Семков]]
  
Графикът Пламен Семков прави тази първа своя самостоятелна изложба в изложбената зала на Градски младежки дом "Лиляна Димитрова" през м. май 1986 г. Това са над 40 големи графики със сложни сюрреалистични сюжети в духа на социалната гротеска. Централни теми са абсурдите на човешката глупост и нелепостите на социалното устройство. Изпълнени са в рядката (поради своята трудоемкост) техника на графичния поантилизъм - милиони черни точици нанесени с рапидограф, чието сгъстяване и разреждане формира образите.
+
Графикът [[Пламен Семков]] прави тази първа своя самостоятелна изложба в изложбената зала на Градски младежки дом „Лиляна Димитрова“ през м. май [[1986 г.]] Това са над 40 големи графики със сложни сюрреалистични сюжети в духа на социалната гротеска. Централни теми са абсурдите на човешката глупост и нелепостите на социалното устройство. Изпълнени са в рядката (поради своята трудоемкост) техника на графичния поантилизъм - милиони черни точици нанесени с рапидограф, чието сгъстяване и разреждане формира образите.
  
Поражда се аналогията за съвремена парафраза на "Капричиите" от Гоя.
+
Поражда се аналогията за съвремена парафраза на „Капричиите“ от Гоя.
  
 
[[Категория: Изложби]]
 
[[Категория: Изложби]]
[[Категория: Изобразително изкуство]]
 

Версия от 16:07, 28 август 2007

Три графики на Пламен Семков

Графикът Пламен Семков прави тази първа своя самостоятелна изложба в изложбената зала на Градски младежки дом „Лиляна Димитрова“ през м. май 1986 г. Това са над 40 големи графики със сложни сюрреалистични сюжети в духа на социалната гротеска. Централни теми са абсурдите на човешката глупост и нелепостите на социалното устройство. Изпълнени са в рядката (поради своята трудоемкост) техника на графичния поантилизъм - милиони черни точици нанесени с рапидограф, чието сгъстяване и разреждане формира образите.

Поражда се аналогията за съвремена парафраза на „Капричиите“ от Гоя.