Разлика между версии на „Синестезия и художествен синтез“

От БГ-Фантастика
Направо към: навигация, търсене
м (прекатегоризиране)
м (кавички, уикилинкове)
Ред 4: Ред 4:
 
Мащабна студия върху полисетивните синтетични синестезични форми на изкуство (цветомузика, видеоарт) и дълбоката им генетична връзка с фантастиката. Съдържа идеи, приложени по-късно във видеоклипа. Влиянието на тези идеи върху фантастичната литература и кино.  
 
Мащабна студия върху полисетивните синтетични синестезични форми на изкуство (цветомузика, видеоарт) и дълбоката им генетична връзка с фантастиката. Съдържа идеи, приложени по-късно във видеоклипа. Влиянието на тези идеи върху фантастичната литература и кино.  
  
В статията са анализирани постиженията на синестезичните форми на изкуство, продължителите на Скрябиновата идея за видимата музика, СКБ "Прометей" в Казан, лабораторията за синестезично изкуство при Интегралния клуб по фантастика, прогностика и евристика "Иван Ефремов" и др.
+
В статията са анализирани постиженията на синестезичните форми на изкуство, продължителите на Скрябиновата идея за видимата музика, СКБ „Прометей“ в Казан, лабораторията за синестезично изкуство при [[Клуб Иван Ефремов|Интегралния клуб по фантастика, прогностика и евристика „Иван Ефремов“]] и др.
  
 
{{endspoilers}}
 
{{endspoilers}}
== Публикация: ==
+
== Издания ==
 +
 
 +
* [[1982 г.]] - [[Списание Проблеми на културата|сп. Проблеми на културата]] - [[Списание Проблеми на културата/1982/4 бр.|1982 г., 4 бр.]]
  
* [[1982 г.]] - сп. Проблеми на културата - 4/1982 г.
 
  
 
[[Категория: Статии - буква С]]
 
[[Категория: Статии - буква С]]

Версия от 01:06, 27 февруари 2007

Съдържание:

 

Внимание: Материалът по-долу разкрива сюжета на произведението!

 

Мащабна студия върху полисетивните синтетични синестезични форми на изкуство (цветомузика, видеоарт) и дълбоката им генетична връзка с фантастиката. Съдържа идеи, приложени по-късно във видеоклипа. Влиянието на тези идеи върху фантастичната литература и кино.

В статията са анализирани постиженията на синестезичните форми на изкуство, продължителите на Скрябиновата идея за видимата музика, СКБ „Прометей“ в Казан, лабораторията за синестезично изкуство при Интегралния клуб по фантастика, прогностика и евристика „Иван Ефремов“ и др.

 

Внимание: Край на разкриващата сюжета част.

 

Издания