Разлика между версии на „Бог“
От БГ-Фантастика
м (Форматиране и подреждане) |
м (малка буква) |
||
(Не са показани 2 междинни версии от друг потребител) | |||
Ред 21: | Ред 21: | ||
Оформеният като разказ ''„Бог“'' е всъщност фрагмент от романа на [[Кръстю Кръстев]] ''„[[Мутантът Крум]]“''. Известният от [[Вестник Стършел|в. „Стършел“]] хуморист е направил интересен експеримент в кръстосването на [[киберпънк]]а с българската хумористична проза. | Оформеният като разказ ''„Бог“'' е всъщност фрагмент от романа на [[Кръстю Кръстев]] ''„[[Мутантът Крум]]“''. Известният от [[Вестник Стършел|в. „Стършел“]] хуморист е направил интересен експеримент в кръстосването на [[киберпънк]]а с българската хумористична проза. | ||
− | <! --== История на написването ==--> | + | <!--== История на написването ==--> |
== Сюжет == | == Сюжет == | ||
Ред 39: | Ред 39: | ||
==== Издания в периодика ==== | ==== Издания в периодика ==== | ||
− | * [[200? г.]] - '' | + | * [[200? г.]] - ''[[Списание Тера фантастика|Списание „Тера фантастика“]]'', [[Списание Тера фантастика/200? /? бр.|? бр.]] |
[[Категория:Разкази - киберпънк]] | [[Категория:Разкази - киберпънк]] | ||
[[Категория:Произведения от Кръстю Кръстев]] | [[Категория:Произведения от Кръстю Кръстев]] | ||
[[Категория:Разкази - 2001 г.]] | [[Категория:Разкази - 2001 г.]] |
Текуща версия към 14:21, 15 ноември 2012
Бог | |
Автор(и): | Кръстю Кръстев |
---|---|
Първо издание: | 2001 г. |
Жанр(ове): | киберпънк |
Изкуство: | литература |
Вид: | разказ |
„Бог“ е киберпънк разказ на Кръстю Кръстев.
Съдържание
Описание[редактиране]
Оформеният като разказ „Бог“ е всъщност фрагмент от романа на Кръстю Кръстев „Мутантът Крум“. Известният от в. „Стършел“ хуморист е направил интересен експеримент в кръстосването на киберпънка с българската хумористична проза.
Сюжет[редактиране]
Внимание: Материалът по-долу разкрива сюжета на произведението!
В разказа „Бог“ виждаме историята на един геймър-програмист, който създава виртуална реалност в играта си и се държи като Бог спрямо своите герои, което е в контраст с реалната му жалка същност.
Внимание: Край на разкриващата сюжета част.