Разлика между версии на „Синестезия и художествен синтез“

От БГ-Фантастика
Направо към: навигация, търсене
 
(Съдържание:)
Ред 2: Ред 2:
  
 
{{spoilers}}
 
{{spoilers}}
Мащабна студия върху полисетивните синтетични синестезични форми на изкуство (цветомузика, видеоарт) и дълбоката им генетична връзка с фантастиката. Съдържа идеи, приложени по-късно във видеоклипа. Връзката на тези идеи с фантастичната литература и кино.  
+
Мащабна студия върху полисетивните синтетични синестезични форми на изкуство (цветомузика, видеоарт) и дълбоката им генетична връзка с фантастиката. Съдържа идеи, приложени по-късно във видеоклипа. Влиянието на тези идеи върху фантастичната литература и кино.  
  
 
В статията са анализирани постиженията на синестезичните форми на узкуство, продължителите на Скрябиновата идея за видимата музика, СКБ "Прометей" в Казан, лабораторията за синестезично изкуство при Интегралния клуб по фантастика, прогностика и евристика "Иван Ефремов" и др.
 
В статията са анализирани постиженията на синестезичните форми на узкуство, продължителите на Скрябиновата идея за видимата музика, СКБ "Прометей" в Казан, лабораторията за синестезично изкуство при Интегралния клуб по фантастика, прогностика и евристика "Иван Ефремов" и др.
  
 
{{endspoilers}}
 
{{endspoilers}}
 
  
 
== Публикация: ==
 
== Публикация: ==

Версия от 23:47, 26 февруари 2007

Съдържание:

 

Внимание: Материалът по-долу разкрива сюжета на произведението!

 

Мащабна студия върху полисетивните синтетични синестезични форми на изкуство (цветомузика, видеоарт) и дълбоката им генетична връзка с фантастиката. Съдържа идеи, приложени по-късно във видеоклипа. Влиянието на тези идеи върху фантастичната литература и кино.

В статията са анализирани постиженията на синестезичните форми на узкуство, продължителите на Скрябиновата идея за видимата музика, СКБ "Прометей" в Казан, лабораторията за синестезично изкуство при Интегралния клуб по фантастика, прогностика и евристика "Иван Ефремов" и др.

 

Внимание: Край на разкриващата сюжета част.

 


Публикация:

  • 1982 г. - сп. Проблеми на културата - 4/1982 г.